امید جونامید جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

امید زندگی من

آغازسال 1393

1393/1/17 15:50
نویسنده : مامانی
611 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال های نوروز سال 93,کارت تبریک نوروز 93

دعای هر روز و هر سالم برای تو  چه زیباست لحظاتی که در کنار تو آغاز شود

 روزگارت بر مراد

روزهایت شاد شاد

آسمانت بی غبار

سهم چشمانت بهار

قلبت از هر غصه دور

بزم عشقت پر سرور

بخت و تقدیرت قشنگ

عمر شیرینت بلند .سرنوشتت تابناک

جسم و روحت پاک پاک

 

 

 

پسرم امسال چون بطور موقت خونه مامان برزگ هستیم تا خونمون ساخته بشه برای همین نتونستم هفت سین بچینم

                     امید و هفت سین مامان بزرگ

            امید و هفت سین مادرجون

 

 

 

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

که از میانشان هر آنچه خدا خواست برآورده شود... 

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری 

و فراموش کنی

آنچه را که باید فراموش کنی... 

برایت شوق آرزو میکنم..

آرامش آرزو میکنم...

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان امیرپسرسرما
21 فروردین 93 18:16
سلام سالی سرشارازموفقیت برای شما وپسرگلتون آرزومندم مرسی گلم شما هم همینطور ممنون که به وب سر می زنی ببببببببببببببببببوس