امید جونامید جون، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

امید زندگی من

یاد ایام1

1392/12/28 19:22
نویسنده : مامانی
633 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر برات قصه بگم

 

چقدر ببوسمت

 

نوازشت کنم

 

موهات را نفس بکشم

 

تا خوابت ببرد؟ 

 

چقدر 

 

نگاهت کنم 

  

نگاهت کنم  

تا....

خوابم ببرد؟

 

  

یکی از مسافرتای امید جون سفر حج سال 86 بود

پسرم : تو اون زمان 4 سالت بود و الان که راجع بهش صحبت میکنیم چیز زیادی به خاطر نمیاری  

 

مسجد حضرت پیامبر و قبرستان بقیع در مدینه 

 

           

      پوشیدن لباس احرام و رفتن از مدینه به مکه

 

                 

 امید جون در صحن مسجدالحرام (به سختی با موبایل ازت عکس گرفتیم )

 

 

               

   امید در یکی از بازدیدهای داخل شهر مکه

             

     یکی از مراکز خرید شهر مکه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی فری
13 دی 92 12:48
حاجی کوچولو خیلی خوردنی شده بودی تو این لباسسسسسسسسسس
مامانی
پاسخ
مرسی مامان فری عزیزم شما لطف دارین
مامان زینب
24 دی 92 9:48
سلام ممنون از حضور گرمتون شما هم با افتخار لینک شدید
مامانی
پاسخ
sim sim
24 دی 92 13:46
ما دو تا خیلی اذیت میکردیم؟؟
sim sim
24 دی 92 18:10
فکر کنم ما دو تا خیلی اذیت میکردیمامید چون کوچولو بود آره ولی شما که خانوم بودی تازه ابله مرغونم داشتی